Vuggestuen Lunas, Toftelunden

Velkommen til Vuggestuen Lunas - til en hverdag hvor tryghed skabes gennem relationer!

I Lunas ved vi, at det er en helt grundlæggende forudsætning for børns trivsel, udvikling, læring og dannelse, at de føler sig trygge og har tillid til omverdenen. Tryg tilknytning og tillid kommer ikke af sig selv, men stiller krav til, at vi sammen, som barnets primære og sekundære omsorgspersoner, tager ansvar for et respektfuldt samarbejde. At føle sig tryg handler om følelsen af at høre til og indgå i tætte positive relationer.

I Lunas er alle børn og deres forældre tilknyttet en af vores 6 grupper - Erantis, Krokus, Vintergæk, Tusindfryd, Viol eller Lilje. Vi vil i forbindelse med en opstart bestræbe os på, at I og jeres barn møder genkendeligt pædagogisk personale.

Toftelundens logo, der er et billede af en blå hånd.